Test af B&O Return Service

Test af B&O's return service.

I går fredag sendte jeg en formodet defekt Beoplay A1 ind til en forhåbentlig ombytter.

Fredag d. 26 okt. Samme dato som Red Dead Redemption udkom. Og fik 10 taller. Verden rundt.

Jeg bestilte en UPS pickup. De kom mellem 13.00 og 16.00. De kom 13.45. En flinker mand. Det gik hurtigt og en nem scanning. Ingen underskrift var nødvendig.

Nu ser jeg frem til hvor mange dage højttaleren skal bruge i Tyskland. Måske 5 dage. Måske 10. Det kommer vel an på hvor meget service-personale de har. Og mange mange retursager de i øjeblikker ligger inde med.

Selve return-service fra B&O gik ganske fint. Igennem det de selv kalder for en customer journey. Hvor en masse spørgsmål, skulle have et svar.

Jeg afventer..


Author: badstue

Jeg er en rødbedehårfarvet piberygende fuldskægs provinstype, som er reflekterende, analytisk, til tider udadvendt menneske som har smag for godt øl og svensk strong cider, god stemning og luksus samt de dybere 1-1 samtaler. Cut the crap og kom til sagen. Bryder mig ikke om fliser, nyt tag og "jeg-har-lige-været-til-fødselsdag"-snak.

Comments on “Test af B&O Return Service”